längtar tills i morgon .

 
sitter i soffan och kollar på svampbob fyrkant med Alfons.
vi ska snart borsta tänderna och hoppa i sängs, men vi tar igen oss
lite efter ha dammsugit och torkat golven.. helt genom svettig!
 
vill bara att det ska bli morgon, för i morgon kommer 
VÅRAN ISABELL hit <3
jag och Alfons ska åka och hämta upp henne på flygplatsen i morgon.
 
det är verkligen på tiden hon kommer hit ner till Västkusten.
 
 
idag har jag Alfons och Pelle mest tagit de lugnt. vi tog oss en promenad,
tvättat, lekt, busat, handlat. sen tog vi oss en promenix hem till AlexandraN
för att se hur de går för dom i flytt-packningen. hjälpte till lite
grann sen begav jag och Alfons oss hem.
 
 
har haft svår huvudvärk idag men det släppte för en stund
sedan, skönt. hoppas jag slipper vakna upp med den i morgon.
 
god kväll
 
Isabell är en stor favorit för Alfons, han lyser upp varje gång jag säger hennes namn <3
(ja han lyser upp varje gång han ser henne med såklart)
 
my best friend