helgen .

ja helgen, fast just nu känns de som att de är helg varje dag.. har noll koll på dagarna!

I torsdags kom C hem till lunchen och följde med mig till vårdis.. en solklar urinvägsinfektion sa läkaren, så medicin utskrivet. Mått denna infektion vara anledning till min värkande kropp och trötthet.
Och väl hemma allihopa öppnade vi ett paket som vi fått av våra fina fina vänner i Varberg ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
blir alldeles rörd 😭❤️ så himla fina saker, saknar dom såå himla mycket!

I fredags, var C ledig. Vi gjorde inte så mycket utan tog de rätt lugnt. Efter Alfons slutat skolan åkte vi till Momma o Moffa och fikade 😍
Väl hemma så somnade jag och bäbis medans C lagade mat. En lugnt och mysig fredagkväll framför lets dance och bäst i test!
(null)

(null)
Hon gillar att bada 😍

I lördags, natten mot lördagen vaknade jag med värk i hela kroppen samt feberfrossa. Så lördag morgon låg jag i sängen tills C och Holger skulle iväg. Holgers första fotbollsträning, han har börjat i Öfks knatteskola.. superduper taggad va han och de gick kanon 👍🏼
Resten av dagen/kvällen var lugnt ❤️
(null)

(null)
Bäbis fick paket i fredags, C faster Ruth hade stickat 😍

Idag söndag, Alfons har haft fotbollscup och han tyckte de va superkul.. har även fått höra från C, Momma, Moffa och Ubbe hur bra han är ❤️ värmer i hela mig! Nästa gång ska jag vara med och titta! Annars en lugn dag hemma, är redan trött så ska väl lägga mig snart!
(null)
Jo i onsdags satte Alfons en sax i handen, rätt mkt blod.. Alfons var hysterisk.. jag försökte lugna medans mamma C och Urfar tog hand om såret! De har läkt ihop superfint ❤️