helgen .

förra veckan var jag sängliggandes i huvudvärk, yrsel.. 
Känner mig bättre, men har svårt att acceptera att vila och att ta de lugnt ska vara bra.. har sååå mycket jag vill göra!

Helgen kom och en aktivitet om dagen kändes helt okej.. med vila under dagen då.
mamma var med på en stor utställning som hade vernissage på lördagen, åkte dit med Isa Jakob AnnaKlara och Jonas.

söndagen den stora dagen för Alfons, att få gå in med Öfk-spelare på planen inför match.. aldrig sett honom så peppad och lycklig (jo sjävklart, men ett stort ögonblick ❤️). 
Mamma (min) hade pratat med någon så jag Hogge och Isa fick gå in på matchen för att endast ta kort och filma Alfons 👍🏼 sen när matchen började gick vi ut. Alfons fick se matchen tillsammans med hans fotbollslag.. sen var även C på matchen efter att han vart parkeringsvakt.

Alfons berättade hemma sen att benen hade skakat, han tyckte de var pirrigt och spännande ❤️ miiiiin gullis!
(null)

denna vecka och nästa har jag semester, hänger hemma med Holger och hämtar Alfons direkt efter skolan.. alltså bästa känslan ❤️
(null)

(null)
Innebandy som egentligen ska spelas utomhus 👍🏼