graviditet, hon är här .

graviditeten började bra, sen vände det mådde dåligt på alla möjliga sätt. de gjorde jag i 8 månader säkert, både fysiskt och psykiskt. men samtidigt den lyckan jag och C hade och kände gjorde alltid att de kändes lite bättre ❤️

Lillasyster var beräknad att komma den 19 april, långfredagen. Hon valde att komma en vecka tidigare, fredagen den 12 april.
Vaknade halv tre av mensvärk, tanken "är de så här de börjar".. gick upp och packade "BB-väskan".. samt Alfons väska, han har juh idrott på fredagar.
Vid åtta åkte vi ner till förslossningen, vågade inte chansa längre och tur de att jag lyssnade på mig själv (för en gångs skull).
blev undersökt, fick lämna kiss-prov vilket visade att jag var uttorkad. Så inne i förlossningsrummet fick jag dropp och fick veta att jag va öppen 8cm. En jobbig förlossning, allt gick så himla snabbt hängde inte med alls vad som hände, värkar kom samtidigt som kryssningar.. kände mig så himla lost. Men 4 kryssningar och hon var ute, att smärta bara kan försvinna bara sådär!
Världens underbaraste människor som fanns där och hjälpte oss. Bäbis fick följa med ut och få hjälp med andningen, C följde med. 
Sen efter lite om och men landade vi i bäbis-bubblan ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nu försöker vi landa i vår nya vardag. Jag försöker samla mig även övervinna tröttheten genom vila. Alfons och Holger är helt fantastiska och de märks att dom gillar deras lillasyster ❤️