helgen .

 
ifredags tog vi de bara lugnt hemma efter skola och förskola. Middag och sen fredagsmys framför filmen Vaiana.. såå bra!
C åkte i torsdags till Stockholm med jobbet för VattenfallsMästerskapen där han tävlade i boule (Nä jag ljuger inte.. och man får skratta).. 
 
Ilördags, dagens utflykt till Strömma Farmloge där de var marknad. Jätte fint och mysigt att strosa omkring, tills himlen öppnade sig och de vräkte ner vatten, hagel och åska. Eftersom att de var fint väder när vi åkte hemifrån hade vi inga regnkläder så vi valde att åka hem.
lättare sagt än gjort, jag körde fast med bilen på åkern.. inte bara jag utan alla andra bilar med. Vi fick vänta på bogsering lite drygt i två timmar, men ack så tacksam att vi fick hjälp.
och jag fick ny kunskap om hur man ska göra/förbereda sig för bogsering ;)
 
Väl ute påvägen igen, mot mcdonalds och lunch sommvi tog med oss hem och sen ett varmt bad!
när vi blivit varma åkte vi till hajen och handlade. Väl hemma middag och sen började vi baka bullar, både kanelbullar och nutellabullar.
sen lördagsmys framför Vaiana.
Isöndags, C hade köpt en cykel till Holger på blocket. Vi fick uppdraget att åka och hämta den. jag körde fel
men vi hitta rätt till slut.
väl hemma fick vi besök av Bisse och Tyra.. vi fikade lekte och målade. Även utomhuslek :)
Jag och grabbarna var även till församlingshemmet och röstade i kyrkovalet! 
Resten av kvällen var lugn <3