torsdag .

 
dagen har gått i ett.
lämnade barnen på förskolan åkte till skolan, hade "sökande av vetenskapligaartiklar" gick galant!
 
åkte hem och hämtade C som skulle till sjukgymnasten. Tillbaka till skolan där jag och M fortsatte vårt skrivande. C var klar och jag lämnade skolan och körde hem honom. Tillbaka till skolan, M och vårt skrivande!
när de blev för mycket skratt la vi ner, grymt jobbat!
 
hämtade barnen och åkte hem <3
efter en stund fick vi besök av Bisse och Tyra. Lite fika och lek med våra vänner <3
 
dom åkte hem och jag började med maten.
efter maten spelade vi spel och barnen lekte. Ingen granne som bankade i golvet, skönt. Jag har full förståelse för grannen absolut, men ibland känns de som att jag och min familj endast ska rätta oss efter grannen! Alla borde visa hänsyn till varandra!
 
gjorde i ordning barnen för sängen. Och gick ut på en prommis med Pelle, svin kallt.. så mössa och vantar på. Nä ska också hoppa i pyjamasen!
fredag i morgon, tjoho!