torsdag, det känns att man lever .

 
en tuff start på veckan.
att agera mamma och pappa, samt student och matte/husse ja allt vad jag är.. är tufft. Även den hårdaste måste erkänna sina svagheter ibland.
 
men de är för att jag inte har kommit in i rutin på det hela ännu. Jag är trött på morgonen för de blir sena kvällar, Holger har svårt att komma till ro, han är vaken på nätterna där han vill att jag ska gå och vagga honom i famnen.
upp tidigt, fast de är inte aptidigt fast de blir jobbigt när man är trött.
önskar jag hade åtta armar och åtta ben! komma på vad som ska handlas, laga mat i alla dess former, tvätta, vika, städa, gå ut med sopor, ta hand om barnen och hunden.. ja jag tar hand om C med ;)
 
nåväl, idag har vi haft föreläsning, workshop och seminarium.. rätt trött i huvudet!
fick godkänt på min ena inlämning i mediterat lärande, så glad :)
 
Jag är glad och tacksam, C mår bra.. han kunde mått sämre! Holger har fått en allergi medicin utskrivet så nu kanske han blir piggare och mindre förkyld (när han är ute).
åh vad jag älskar mina grabbar, vill göra allt för dom, vill vara perfekt för dom!
men som sagt, en svacka! Snart på fötter igen!