solig fredag .

 
shit dagen har gått super snabbt. solen ger en verkligen energi!
 
morgonpromenad med Pelle. In och servera frukost och väcka grabbarna. Cyklade till Kvantum för att köpa saker till C.. samt flingor.. upptäcker under cykelfärden att de står "bäst före 2016".. funderar, är de inte 2017?
och de är juh det.. trippelsuck!
 
cykla iväg med grabbarna till förskolan, sen vidare till skolan. Skrev lite med Maya, vi har en plan och de känns toppen.
cyklade hem för att gå ut med Pelle. Sen cyklade jag vidare till Polarn och Pyret, jobbade till 18. De gick super bra, länge sedan jag var där.. men de var kul!
 
stängde butiken vid 18 och cyklade då till förskolan för att hämta mina hjärtan <3 sen vidare hem!
satte på maten och gick ut med Pelle. Väl inne lagade jag mat och sen åt vi allihopa! 
 
nu fredagsmys med mina favoriter, chips och bubbelvatten till filmen Trolls!