onsdag .

 
sovmorgon hade vi i morse, skönt!
jag och Alfons var hos logopeden, där gick de galant! Sen körde jag han till förskolan och fortsatte sedan till min skola.
jag och M satt och skrev tills vi kände oss klara, skönt när de rullar på.
hämtade grabbarna, lämnade av Holger och sedan körde jag och Alfons till hans nya skola.
hallå vår stora kille ska börja skolan, gråter floder.. vart tar tiden vägen! <3
skan verkar super bra och lika så fröknar och övrig personal som vi fick träffa. Klassen och föräldrar verkade också toppen!
alfons var nöjd när vi gick där ifrån!
världens bästa Alfons <3
Väl hemma började jag med maten, pannkakor!
sen har kvällen vart rätt lugn. Barnen lekte och hade skoj, grannen bankade i taket 19.45.. så de fick följa med mig ut när jag skulle gå till soprummet samt gå ut med Pelle!
Väl inne var de dags för pyjamas och tandborstning. Har även duschat och hjälp C att duscha.
ligger nu i sängen, kollar på Blixten 2 med Holger och C. Känner av en värk i kroppen, hoppas den försvunnit tills i morgon!
Godnatt