onsdag .

 
halva veckan har redan passerat.
på fredag är de sista "skoldagen" innan "sommarlov", de känns bra.
dock är min halsbränna, magont m.m tillbaka (haft de ett tag) samt en förkylning som jag inte försöker känna av. men de är bara i morgon jag och M ska sitta, sen är vi klara! känns konstigt ändå, vi har typ suttit med varandra och skrivit, skrattat m.m i fyra veckor.. nu är de klart!
 
Nå ja,
idag har C jobbat (första dagen efter operationen), de har gått bra.
vi hämtade barnen tillsammans, åkte till volvo och köpte en list till bilen. Sen vidare till Kammen, barnen fick sommar-frillor! Super fint! Och dEM satt som ljus, märks att dem är vana att vara på en frisörsalong ;)
vidare hem, middag och sen ut.
 
kallt som tusen men blev snabbt varm då jag fick vara polis och springa runt och jaga tjuvar (Alfons och Holger) på cyklar, blev svettigt!
Kul hade vi iaf!
 
nä nu ska jag lägga mig och försöka sova, min halsbränna ger mig huvudvärk!