fredag, skola och mys .

 
har sovit dåligt, Holger väckte mig vid fyra för han ville ha vatten, självklart! han somnade snabbt om, jag var vaken till sex.. sen somnade jag om.
skyndade till skolan. jag och M pratade ihop oss, sen dags för seminarium. De gick super! Vi skrev lite till sen tog vi helg.
 
åkte hem och hämtade grabbarna, lunch på donken. Allt för att få tillbaka Holgers matlust. Och han åt :)
Väl hemma igen gick C och Holger in för att sova. Jag och Alfons cyklade ner till stan, hälsade på Bisse på jobbet och sen kikade vi runt lite på en födelsedagspresent till Holger. Tänka sig, han fyller 3 ÅR om en månad.. min bäbis!
Vi cyklade sedan hemåt.
Jag dammsög och torkade golvet, C hjälpte mig även att sätta på de nytvättade soffklädseln, svettigt!
sen började jag med maten och vi åt.
efter maten gick vi ut, barnen cyklade och de blev massa lek.
vi har nyss haft fredagsmys med chips och bubbelvatten. Vi väntar på att barnen ska somna så vi kan se dom sista avsnitten på "innan vi dör".. eller okej de är mest C som väntar ;)