redan fredag i morgon .

 
så hade denna vecka sprungit förbi, och jag har inte ens hunnit med. Fredag i morgon, detta är tokigt!
går tiden just för snabbt endast för mig?
 
idag har jag suttit i bildsalen med klassisar.
vi har pysslat med vårt didaktiska material. Jag har en idé, men startskottet till min idé.. hjärnan har gått på högvarv och jag kom på en idé.
 
packade ihop och fortsatte hemma, och de blir lite bökigt när man har en idé och så går de inte som man tänkt.. till exempel att laminera ett papper med lite tjockare fast limmade saker på ;) men jag har nog en lösning på de ;)
 
vid fyra tog jag paus och åkte för att hämta grabbarna, C kom i samma veva hem så vi hämtade tillsammans <3
köpte nya kepsar till grabbarna, dem är redo för sommar och sol.. älskar leopard, lika så de!
 
Hemma väntade ett packet till grabbarna, från Momma och Moffa, två böcker <3
SUPERTACK!
 
Så efter maten som bestod av pannkakor har vi läst massa böcker så jag fick sedan hälla i mig 10 liter vatten ;)
 
nu ska jag skriva lite sen sova, ja eller hänga med Holger för han verkar inte vilja somna i tid ikväll heller ;)