torsdag .

 
hej va de går snabbt, i morgon redan fredag.
igår onsdag jobbade jag först på förskolan, där hade vi midsommarfirande och de bjöds både på dans och sång även kladdkaka, grädde, jordgubbar och kaffe/Festis.. så himla mysigt :)
vi gjorde även midsommarkransar med barnen, fick även två armband av två barn :)
 
 
sen snabbt hem och bytte kläder och cyklade ner till Brothers och jobbade till 18.
hem till grabbarna och deras farfar som passat dom i någon timme, C va på rom-provning <3
 
en lugn kväll, eller ja jag pustande fönstrena och lekte med barnen.
 
idag torsdag har jag jobbat på förskolan hela dagen, super kul :) väl hemma käkade vi mat sen gick vi ut på en promenad i skogen. Barnen cyklade!
väl hemma på vår gata igen mötte vi glassbilen, vi stoppade den och köpt glass :)
 
glass och sen lek, toppen kväll!
 
i morgon, midsommar.. börjar med att jobba.
nä ska lägga mig, känner mig rätt off!
godkväll!