sommar"lov" .

 
åh igår fredag gick fröken Skog på sommarlov.
alltså så himla skönt, en sak mindre att tänka på under några veckor ;)
termin sex är avklarad och endast en termin kvar, huuur tokigt är inte detta?!
 
jobbade igår och när jag stängde blev de middagar iform av charkisar hemma hos oss med Bisse Tyra och David. Massa lek och skratt med våra vänner!
 
Lördag, ännu en natt med lite sömn, Holger väckte mig 6.30. Trodde att han skulle sova längst av alla, han somnade rätt sent igår kväll nämligen. 
Han är rätt förkyld, snor, piper i bröstet och hostar, kan han inte få va friskt!
 
Så nu sitter vi i soffan och kollar på något finskt barnprogram, han käkar knäckebröd och smulorna sprutar :) jag dricker kaffe!
nä nu måste jag flytta på mig, för mycket smulor (som gör ont) säger Holger.. Jaha, han vill byta plats med mig!
#1 - - A M:

Åh vad härligt! Söta!
Kram