planera om .

 
dagar jag inte har jobb inplanerat går jag upp kl 6.30-7.00 för att se om jag får något pass i vikariepoolen. Så som idag hade inget jobb kommit så jag meddelar förskolan att barnen är lediga!
vi har en lugn morgon, två frukostar där mellan lek :)
påväg ut vid 10.45 får jag ett jobb.. jaha?
ringer förskolan, och ja världens bästa förskola.. inga problem dem får komma.
så jag lämnar barnen och åker sedan på jobb, idag på fritids!
i morgon, på torsdag och fredag är mer planerade och jag vet tider och plata.. känns bättre!
barnen har i alla fall inte ont av detta <3
 
väl hemma var barnen och C hemma.
vi åkte och handlade sen hem och åt middag. Sen ut och för lek sen in och då käkade vi jordgubbar och grädde!
alfons sover alla redan, och med snart!
 
natten har vart kass, värmeslag i lägenheten.. fönstrens öppna, Pelle livrädd (ljudet av vinden) och hoppar upp och ner ur sängen m.m. C får panik och lägger sig i vardagsrummet.. somnade vid tre tror jag!
NU är golvfläkten placerad vid min fotslutet på sängen!
förra veckan gjorde jag och grabbarna sockermålning!
 
Alfons avdelning hade även sommarfest förra veckan, så i strålande sol satt vi på gräsmattan på förskolan och fikade. Och barnen fick en ros av fröknarna <3 Supermysigt!
Hallå, killen som börjar skolan till hösten <3
 
Idag fyller min fina mamma år, hipp hipp hurra för henne <3 önskar så att jag kunde ge dig en födelsedagskram! 
Nä ska gå och lägga mig, godnatt!