torsdag i bildsalen .

 
idag har vi vart i bildsalen hela dagen, skapat
och testat massa material. Super roligt!
 
jag och Maya lunchade på bibblan och sen tillbaka
till bildsalen igen. Känns toppen att ha henne tillbaka <3
 
när vi slutade åkte jag och hämtade grabbarna på förskolan, kom mitt i mellanmålet.. men var så välkommen så :)
vi körde mot Bua och hämtade C på jobbet :)
sen åkte vi till morfar/min pappa.. fika och prat <3 mysigt!
Holger vilar i väntan på hans tur
 
väl hemma har vi ätit pannkakor och broccoli soppa, spelat spel och lek.
har kollat på "Mandelmanns gård".. åh vill också ha de så.. fram tills ett får hade dött.. och hur ett annat lamm skulle bli adopterat.. orkar inte berätta hur de gjorde.. men de lyckades och då vill man juh ha de så igen.. när de blir lyckligt :)
Och Pelle ville gosa när jag läste!
 
i morgon ska jag läsa och sen jobba, efter jobbet blir de ostbricka och semlor :)
godkväll
 
ELLER NEJ..
kollade på nyheterna och jag varje gång när jag ser hur ett visst "parti" ökar i % blir jag upprörd..
människor röstar på dem för att de är missnöjda på de andra partierna.. På riktigt, vet människor vad de egentligen står för? Har de läst igenom vad de vill göra med Sverige? Jag tror inte de!
(jag har läst VARJE punkt så jag vet)
människor som röstar på dem är egoistiska och tänker endast på sig själv.. ja de tänkte på pengar också.. bara dem har de bra så är allt bra!
de är fan åt helvete!