onsdag, skola och pappan vabbar .

 
sitter och kollar på gatans kör och äter chips..
i går natt eller vad säger man.. natten som var.. hur som helst.. vaknade vi av att Alfons kräktes. sen somnade han om, de var bara en gång.
i morse mådde han toppen och ville ha frukost.
de han kräktes upp var maten från McDonalds.
 
jag åkte till skolan och C stannade hemma med barnen <3
väl hemma igen käkade vi lunch och sen tog vi oss en promenad.
jag fick köpt migrän tabletter.. hade spänningshuvudvärk från $%#•*!.. samt ont i nacken.
tabletten gjorde susen!
 
fixade några ärenden på stan, lämnade in min trasiga sko på scorett, köpte en kalender samt ett sällskapsspel och "försökte" reklamera mina jeans men de gick inte.
 
Bamse och häxans dotter, kul spel.
 
Vi har bakat blåbärsmuffins, och fikade de.
efter lite mer lek och legobygge började vi
med maten.
barnen var med och de gick super.. jag var rädd när de skulle använda kniven.. men de gick galant!
Middagen blev super bra!
 
efter maten tog vi oss ut på en cykeltur.. vi testade bland annat min nya cykellampa, kanon lampa!
 
i morgon ska jag vara hemma med barnen, för att vara på den super säkra sidan.. har ingen aning om när de där 48 timmarna har gått.
vi får se vad vi ska hitta på, kanske gå till skogen.. jag måste ha pinnar till nästa vecka :)
godkväll