när jag och Alfons var i Stockholm .

 
jag har helt missat att skriva klart om
min och Alfons weekend i Stockholm :) 
 
så lördagen,
vi mötte upp mamma och Annaklara på någon gata.
sen hittade vi ett super mysigt café där vi åt lite
lunch innan det var dags för Disney on Ice :)
detta var helt magiskt <3 världens bästa julklapp från moster Isa <3
Alfons tyckte om detta supermycket! Åh de var så himla duktiga!
 
Efter showen, gick vi hem till Isa och Jonas.. Mamma och Annaklara kom också dit :)
Sen mötte vi upp Ubbe och hans kompis Fredrik på en super mysig resturang där vi käkade middag.
 
jag käkade svamprisotto, superduper gott. Alfons fick spagetti och köttfärssås. medan vi väntade på maten somnade Alfons gott i mitt knä <3
 
efter maten gick vi alla hem till Ubbe.
där satt vi och prata, skrattade och käkade godis.
sen gick vi ner till Ubbes jobb där han skulle avsluta kvällen med att sjunga för gästerna!
 
vi satt kvar där ett tag och Fredrik trollade för oss, Alfons blev sjukt impad.. Ja alla andra med :)
sen åkte vi hem och kollade på Gladiatorerna och somnade vid 01.00 :) haha.. vad hade man gjort utan en inspelningsbar box?
 
söndag morgon, trötta men de var bara att packa ihop.
mitt och Alfons tåg gick 10.10 från Stockholm.
världens bästa resesällskap <3
fantastiskt roliga och mysiga dagar med våra favoriter!
 
på stationen mötte Holger och Christoffer oss, <3 
som vi saknat dem!