födelsedagshelg .

 
i fredags fyllde jag 29 år och jag hade en toppen dag. På förmiddagen satt jag hemma och läste och ett födelsedagssamtal med Isa <3 På jobbet blev jag uppvaktad av min chef, både blomma och sång :)
på jobbet gick de bra och väl hemma möttes jag av mina sjungande killar <3
 
vi fick sällskap av finaste Bisse och Tyra till middagen och resten av kvällen <3
tacos till middag och semla till efterrätt!
massa lek, gos och spel hela kvällen! så himla roligt att de ville komma till oss!
Den blå keramikkannan fick jag av mamma, Klongvasen av Bisse och Tyra och Ernst burken med tulpaner fick jag av jobbet. Superfina saker <3
 
Träningströja fick jag av Malin och hennes familj och träningsskorna fick jag av mina grabbar.
 
men denna toppen dag fyller inte bara jag år utan de gör även min fina lillasyster Annabell, 18 år dessutom!
grattis fina fina du <3
 
i lördags var jag ledig.
började dagen med frukost med grabbarna sen gick jag till Kammen och klippte mig hos Lina <3
så nu är inte mitt hår slitet längre! Efter de mötte jag grabbarna på bibblan. Där läste vi böcker och käkade lunch :)
 
sen gick vi till bion, Bamse och häxans dotter kollade vi på. Den var bra och lite spännande :) barnen gillade den jättemycket, och de var resten av dagens samtalsämne :)
 
Sen gick vi hemåt :)
jag åkte ut till Bua och min pappa. Hade med mig lite saker och så satt vi och pratade <3
lördag kväll kollade vi på gladiatorerna och käkade chips :) eller inte Holger, han somnade precis innan.
 
I söndags, efter frukost cyklade vi till Lassabacka, lagningskit till Alfons cykel samt en cykellampà till min cykel.
 
väl hemma igen käkade vi lunch och sen åkte vi hem till Lisbeth och Kai, barnens farmor och farfar.
där bjöds de på middag och fika till efterrätt!
Farmors kökslådor är super intressanta, Holger hittade en mandelkvarn och farmor visade hur den fungerade.. super intressant :)
super tack för denna dag <3
 
väl hemma, vi lekte lite sen somnade barnen och jag och C kollade på Stjärnorna på slottet samt åt ostbricka.
har verkligen haft en toppen helg <3