måndag och helgen .

 
i fredags blev jag och min klasskompis klar med en språk-redovisning som skulle filmas. Jag spelade pedagog och min klassis var förälder. Otroligt roligt :)
en lugn fredag kväll!
 
i lördags jobbade jag några timmar, och de gick toppen :) väl hemma fick jag lägga mig.. nä vi gick en promenad först med grabbarna.
jag frös, värk i kroppen (influensa-känsla), feber och sjukt ont i magen!
sömnlös natt med magsmärtor.. och C tvingade mig att ringa 1177 på söndag morgon. Man vill juh gärna inte störa sjukvården och hoppas på att man själv-läker! Men 1177 kopplade mig vidare till Vårdis!
 
vårdcentralen västra vall.
kommer dit med en bokad tid, de är inte bara jag utan kanske ett gäng på 30 personer, vuxna som barn. Alla sitter där lugna och väntar på att bli omhändertagna.. Tror de var två läkare, en sjuksköterska och en undersköterska som jobbade. Alltså dessa människor, vilket kanon arbete de gör <3 tacksamhet!
 
Blev undersökt samt lämna kiss och blodprov, och jag hade influensa och magkatarr.
medicin och vila!
 
jag älskar inte att vila men nu kan jag inget annat. Kroppen säger liksom nej. Biverkningarna är hemska, huvudvärk delux (kan bero på att jag inte fått i mig kaffe), kräks galla, ingen matlust och har sjukt ont i magen!
mitt samvete över att vi skulle åkt till badhuset denna söndag och besvikelsen i mina barns ögon gör att mitt hjärta även gick i kras.
(ja jag är blödig..) Tur jag har Isa och C som stöttar mig till andra tankar! Mina barn med såklart <3
 
så idag har jag legat på samma ställe hela dagen, förutom när jag försökte ta mig ut med Pelle.
i morgon blir de samma och hoppas då medicinen ska hjälpa (de kunde ta upp till tre dagar)
 
hädan efter ska jag ta det mycket lugnare och lyssna på den första signalen!
 
TRIST inlägg men men!
 
MEN JOO.. Holger har SLUTAT MED NAPP <3 stora killen! Min bäbis, jag smäller av! <3