förra veckan .

 
förra veckan hade vi inget i skolan där vi var tvungen att vara på plats i skolan. Så på förmiddagarna satt jag hemma och läste och sen jobbade på eftermiddagen.
 
jag har kommit på en idé till mitt didaktiska material till min vfu-period. Nu ska jag bara skapa de först ;)
 
Vi var på bokrean.. de nya böckerna är nya favoriter och vi läser massa. Jag köpte "glöm mig" och den rekommenderar jag verkligen. Började läsa den samma kväll och vips var klockan 01.30 och halva boken var läst.. konstigt att sånna böcker går så lätt att läsa ;)
(jag har inte läst ut den för jag har annat att läsa)
 
 
igår var vi i skolan hela dagen, musik på förmiddagen och bild på eftermiddagen.
på bilden fick vi göra eget papper samt göra/testa papper marsche.. spännande och kladdigt!
formade en gris av papper och lim.
 
när jag slutat hämtade grabbarna mig på skolan och vi åkte hem.
Bisse hämtade upp mig och vi tog en tur till Gekås. Trevligt att gå omkring där.. var ute efter en ny cykelstig, men hittade ingen. C sa att jag skulle köpa en VR-Box (?) och den blev en favorit hos C Alfons och Holger.. svårt att få de i sängs igår om man säger så.
 
vaknade av Cs väckarklocka och en tung huvudvärk, måtte den försvinna!
nä nu ska jag väcka Holger och servera dom frukost <3
de blir en halvdag idag för dom på förskolan för sen ska vi äta semlor med Bisse och Tyra! Semeldagen <3