veckan .

 
ja redan fredag i morgon.
idag hade jag min sista fältdag i fklassen. kommer verkligen sakna allt!
fick en fin present och fina kommentarer, ord och ett super godkänt betyg. Alltså de värmer så samt att man växer och tror på sig själv.
barnen har haft påskfest på förskolan idag och de serverades även påskbuffé :)
grabbarna fick deko-gräs av deras farmor som de sått, och de har vuxit massa.. roligt att följa!
 
i måndags efter förskolan åkte jag och grabbarna till Lekis för att köpa en ny springcykel till Holger. Han är super nöjd!
Kvällssagan (bruksanvisningen) lästes utan Holger.. "de var en gång en cykel".. den mötte både lejon, spöken och monster.. mitt hjärta svämmar över <3
 
I tisdags var jag i vikarie på en förskola i några timmar. Sen åkte jag och hämtade grabbarna på förskolan och vi mötte sedan upp Bisse och Tyra. Fika och lek i skogen sen lite lek på lekplatsen utanför oss.. samt inne <3
 
igår onsdag och idag har jag vart i fklassen!
och idag när C kom hem cyklade jag och Alfons ner till stan för att köpa nya byxor till Alfons.
Polarn och Pyret, ta 3 betala för 2!
 
 
på lördag åker vi till Östersund. De känns superbra! Dock lite stressad över alllt jag måste göra, som sagt en student är aldrig ledig! Men som sagt "jag har en plan"
godnatt