full fart .

 
i lördags var vi på Zorbas med Cs föräldrar, fira honom i förskott!
super mysigt och trevligt!
 
i söndags strålande sol med lite kalla vindar. Med våra vänner traskade vi runt i en skog och sedan grillade lunch, super mysigt!
 
väl hemma tog vi det lugnt, bakade muffins bland annat. C höll på med bilen ute.
efter maten gick jag och barnen ut. Vi cyklade sen gick vi in och fikade!
 
veckan som gått nu har jag suttit med min "portfolio", även haft seminarium och besökt bibblan där vi hade lektion uppe i utställningshallen, intressant! Jag och grabbarna har typ cyklat varje dag. Kämpigt en morgon när de ösregnade ute!
vi har även hunnit med att leka med Bisse och Tyra. Och idag har jag vart vikarie på en förskola :)
 
efter maten mötte jag upp Bisse när hon slutat jobbet, kaffe och kaka på mignon sen gick vi till GinaTricot som hade kundkväll. köpte två tröjor, basic! 
Väl hemma, läste min text och lämnade in den! Nu tar jag helg!