fredag, redovisning och lek .

då var denna vecka avslutad.
igår hade vi seminarium i grupp där vi skulle
kritiskt granska en uppsatts. 
Skönt att ha de klarat och överstökat, tycker för övrigt att de gick bra och att de var lärorikt!
 
idag hade vi redovisning för vårt didaktiska material. Lång dag och gick där ifrån med huvudvärk, väldigt intensivt! Men ack så kul att se vad alla i klassen gjort :) skönt att ha de överstökat och ett godkänt!
alltid lite nervöst.. men C tar väl oftast ner mig på jorden när jag svävar iväg <3 han är stöttande och tycker alltid att jag är bäst på allt jag gör, peppade! Och de behöver jag höra!
 
nästa vecka är de dags för ett nytt seminarium sen skriva skriva skriva resten av veckan! I maj börjar vi en ny kurs, intensivt nu!
 
veckan har gått i super fart. Varje morgon har jag och grabbarna cyklat till förskolan. De har gått super bra, dock lite svårt i morse då de blåser storm!
Vi var och cyklade (eller barnen) i påskbergsskogen. Kollade även in Alfons nya skola/skolgård, kändes bra!
 
nu i kväll har vi haft besök av Bisse Tyra och David. Vi käkade hämtmat. Har lekt massa och även sätt på lets dance.. ja eller vi hade på de i bakgrunden :) 
en super mysig kväll <3
 
ligger nu i sängen och kollar på Batman, otroligt läskigt om ni frågar mig.
C har somnat och ville innan han somnade att jag skulle pilla i hans hår.. men känner att de behövs juh inte nu när han redan sover!