torsdagen .

 
idag har jag jobbat på Polarn.
Efter jobbet gick jag och hämtade grabbarna. De hade haft en spännande
dag med nytt tema som hade startat med lite teater :)
Under dagen hade även barnen fått se på bio på förskolan :) De var glada killar
som jag möttes utav, som varje dag (typ).
 
efter maten har vi degat samt målat lite.
Holger är fortfarande helt fasinerad över Bockarna Bruse så vi bestämde att vi skulle göra
något där han kan leka med bockarna och trollet.
Så blev resultatet och i morgon får trollet flytta in och bockerna ska få trampa och klampa över bron.
(Shiiit har inga bockar)
 
De satt och degade länge, massa olika saker. Sen skulle Holger diska.. Och häller han alla saker i "köket" i diskhon..
Vi har även skypat med AnnaKlara, Jakob, mamma och Urfar nu ikväll. Killarna har så mycket att berätta och visa :)
Och en annan har hamnat i någonslags depp-period. Känner igen mönstret och vet inte om de handlar om övergången från sommar till höst? Kände lika när de var vår och blev sommar, eller om de var från vintern till våren. Känslorna är blandade, känner inte att jag räcker till, ångest och rädd för döden. Saknar mycket och känner mig ensam. Så mycket känslor på en gång, sjukt jobbigt!
Sjukt jobbigt!
 
Ska fortsätta läsa mina texter inför i morgon då en nytt ämne börjar " svenska som andraspråk".
Har lite svårt att koncentrera mig då C har upptäckt nya saker på telefonen :P
Godkväll
 
p.s. jag skrattar och är glad med, denna period är strax över d.s.