en härlig ledig lördag .

 
somnade tidigt igår. Barnen somnade vid 21 och jag vid 21.30.
vaKnade när C dundrade in och hade lite svårt att somna om.
 
idag har vi låna böcker på bibblan samt ätit lunch, hämtat vår bil som nu är lagad (4300:- kostade de, jippi?!), plockat löv och målat.
vi har även köpt pumpor och pysslat med de.
Vi har målat "spök-löv" och hängt upp
efter maten och med varsin tablettask kollade vi på Djungelboken.. super spännande!
 
En super fin och mysig dag <3
Känns som att man missar så mycket när man inte hänger hela dagar med barnen. Man upptäcker så mycket nytt.. Holger har spexsat hela dagen.. dööör av skratt ;) Alfons har fått en attityd som en tonåring.. fast ändå kryper upp och vill ha närhet samt kan viska "jag älskar dig mamma"..  mina mina fina barn <3 måste nypa mig!
 
Nu sitter jag och C och kollar på Så mycket bättre, ett program jag verkligen längtat efter.
De blev många bilder och måste avsluta med en sista (HAHAHA)
ha en fin lördag kväll!