söndag, badhus och gos .

 
Idag har vi har varit på badhuset.
vi var där med våra kompisar Bisse,Tyra och Bisse :) De gick super bra. Holger kom på att han kunde gå i poolen och travade fram och tillbaka, samt svalde en hel del vatten. Alfons var mer under vatten än över och Tyra söt och en upptäckare.. super kul var det samt att alla verka ha kul :)
 
efter bad åkte vi till McDonalds för lunch :) 
 
Sen fixade vi adventsstjärnor men dom passade inte (inte som jag ville).. så vi lämnade tillbaka dom och jag beställde några på internet ;) så adventspyntet kommer i veckan!
annars har de mest vart bus och stoj hela kvällen :) jag har lagat mat, diskat och tvättat.
de sista jag gjorde innan jag satte mig var att tvätta soffklädseln.. men kunde inte sätta på maskinen då klockan passerat 19.30.. i morgon!
Hahaha, bara för att du/C gnäller om din träningsvärk!
 
Vi har spelar Pippi lotto.. alltså sååå kul, när spelet fungerar utan bråk.. barnens minne är kanon.. jag vill mest fuska och vinna!
 
Jag och C kollade på "Midnattssol" jag smäller av vad hemskt! Tur Briget Jones 2 gick på tvn nu!
 
Detta är barnens adventskalender, jag och C (inte fullt ut) har slagit in 24 pixi böcker (från pixi kalendern).. denna kalender har Cs mormor broderat!
 
Ska läsa sen sova :)