fredag, regn och blåst .

 
ligger i soffan och kollar på filmen never been kissed, Holger ligger här bredvid mig.. mitt hjärta.. han vill inte vara ensam! Hoppas han fortsätter vara nära mig hela livet :) 
- mamma är en bajskorv.. höhöhö... mamma jag älskar dig! Åhhh pluppis!
 
idag har det regnat och blåst större delen av dagen.. jag har vart i skolan haft seminarium.. hämtat grabbarna och vi har haft fredagsmys!
Holger hade skjorta och valde ett halsband till :) som han själv har pälat :)
Vi åt chips och kollade på Björn bröder.. lite komplicerad film egentligen.. försökte tappert förklara andar, döden, himlen och förtrollning för min femåring <3 men den är otroligt bra och spännande! 
 
Sen tog vi oss en kvällspromenad efter vi tittat ut genom fönstret på ösregn och hagel! (Tur de slutade)!!
Barnen smakar på hagel ;)
Godkväll <3