en fantastisk fin helg .

 
i fredags kom Isa och min mamma ner till oss <3 alltså hur glad blir man inte? Spontant och de ska stanna en vecka.
 
ifredgas då, jag "rättade" min inlämning och pluggade lite medans de sov efter en bilresa på natten.
när de vaknade så fikade/åt vi lite sen promenerade vi och hämtade killarna, superglada killar <3
 
väl hemma så fick jag byta om och åka till jobbet. Väl hemma igen efter endast tre timmar var tacos serverad oCh en fin fredag kväll!
i lördags var vi på Östeöö-fårgård, klappade de fina lammen. Sen åkte vi vidare till StrömmaFarmloge (ett favorit ställe) där vi fikade.
Holger klappar lammet och drar inte i svansen som de kanske ser ut som.
 
Jo på Östeöö spanade vi även in alla traktorer, grävmaskiner m.m ;)
 
Holger fick smaka på Alfons sockerdricka, en favorit ;)
 
igår söndag och morsdag, en sväng ner på barnens badstrand samt strandpromenaden i super fint väder. Vi avslutade på Havanna med Cs mamma och pappa. Super trevligt och super god mat!
lycka är att få vara mamma till Alfons ocH Holger, en sån tur jag har <3
 
så måndag morgon, C väckte mig vid halv 6 och ja jag kan inte somna om.. Tack!
en sväng till skolan idag sen får vi se vad vi ska hitta på :)