en solig tisdag, Stättared och SommarFörskola .

 
idag har jag grabbarna, Tyra och Bisse vart på Stättared :) lite klurigt att hitta dit men med lite hjälp från David hittade vi rätt väg.
de var rätt mysigt där :) lunch utbudet var inte de största desto mer fika. Killarna fick glass och Tyra en banan.. Sen körde vi till stan och de blev lunch på bibblan, ett säkert kort!
 
väl hemma efter lunchen blev de lite lek utanför oss innan David kom och hämtade Tyra och Bisse.
super mysig dag <3
 
jag och grabbarna gick in och strax där efter komma hem. Jag skulle på möte på sommarförskolan och läste igenom den igen innan jag skulle åka.. Läser då (noga) att barnen ska följa med :)
OCH vilken lycka.. Super fin förskolan, både inne och ute.. Och vem möter vi där, en fröken som vart på Alfons avd innan.. Och hon blev så glad att se oss.. En lång kram och nästan så vi båda blinka tårar! Hon ska jobba där hela sommaren!
 
de blir en slags trygghet när barnen känner personalen, annars hade de blivit inskolning på nytt, för tre veckor..
 
sommarförskolan känns toppen.. Pratade med Alfons och de tyckte han också :)
 
efter maten var vi ute en sväng.. Sen cyklade jag och Alfons ner till kvantum. I morgon ska vi göra glass :)
 
nä nu ska jag och "C" kolla film.. Eat pray Love.
godnatt
 
#1 - - Bisse:

Åh vad skönt att förskolan känns bra, så glad för er skull ❤️