torsdag, känns som att jag har fullt upp .

 
länge sedan jag skrev, har knappt tid och knappt lust.
skolan rullar på och jag tycker det är super kul, snart endast två terminer kvar.. spricker så spännande! tänk att snart är jag en förskollärare :)
 
denna vecka har jag haft två fältdagar, stress och press.. där magsjuka och löss gick.. men jag har inte blivit smittat (vad jag vet) . Har även vart i skolan och barnen var vart i förskolan.. och hinner med vardagen. Här om dagen dammsög och moppade jag vår del av trapphuset.. Jag har såå mycket energi :)
 
Holger somnar fortfarande sent på kvällarna, rädd för att sova utan mamma och pappa.. rädd för spöken.. eller något annat läskigt.. Min lilla plupp!
så massa närhet och finnas där hjälper...
jag ser fram emot "jullovet" <3
i morgon redan fredag<3