ledig måndag, mys och klipp .

 
ligger i sängen bredvid Holger, vi kollar på Saltkråkan :) men jag tror han somnar nu!
 
idag har vi vart lediga, killarnas förskola har haft planeringsdag.
så himla mysigt att ha en extra ledig dag med dom <3 en lugn morgon med frukost.. sen blev de massa utelek tills vi blev hungriga och gick in.
Efter lunchen röjde jag lite och barnen lekte. Sen packade vi ihop oss och gick ut. Holger somnade på en gång i vagnen, jag och Alfons promenixade och pratade <3
 
sen åkte vi ut till Bua och hem till barnens farmor och farfar. De bjöds på middag och sen till farmors salong för att klippa grabbarbas hår.
Klippningen gick toppen, barnen sitter stil som ljus.. superfarmor <3
efter salongen blev de kaffe och kaka, även sagoläsning.
 
påväg hem stannade vi och handlade, och väl hemma tog jag mig en promenad med Pelle och resten av kvällen har vart lugn <3
Alltså dom här två <3
 
hör att Holger snarkar så jag ska med sova, är supertrött!
när jag kom hem efter promenaden med Pelle, mötte Holger mig HELT grön i munnen.. jag hittade orsaken!