helgen har passerat .

 
så då har en bra helg passerat..
i lördags var jag på jobbet, det gick super bra och hade super roligt :)
när jag slutat cyklade jag hem.
har äntligen hittat nyckeln som Holger lekte med i måndags, i Hoppetossa låg den.
 
väl hemma gjorde vi oss redo och åkte sedan till Cs kusin med
familj. Vi käkade tacos, drack glögg och sen massa bus och lek såklart :) En super mysig kväll!
 
i dag söndag, efter frukosten tog vi oss en lång promenad. Super härligt väder
och väl hemma käkade vi lunch.
Sen åkte jag och Holger oss på babyshower för Amanda.
Överraskad blev hon, fina vän <3 
Super mysigt med en bäbis i gänget <3
 
När jag och Holger åkte hem fick jag ta mig en migräntablett och vilade lite.
Sen åkte vi till Cs kusin med familj.. C och hans kusin skulle på någon rom-fats-grej
så jag och killarna stannade kvar och lekte samt fikade!
 
Väl hemma har vi käkat middag i vardagsrummet framför julkalendern
super mysig avslut på denna helg!
Har även tagit mig en långpromenad med Pelle och vän i telefon <3, otroligt skönt att andas frisk
kall luft!
Har nu sätt klart "midnattsol".. så jag lär inte somna på ett tag!
 
"töjde" ut min jobbarkompis skor i lördags, storlek 39.. själv har man 35-36 ;)
super snygg och sköna skor, vill ha ett par själv!
barnens julkalender, varannan dag får de öppna playmobil eller pixi-paket.. alltså de turas om.
 
Super fina Amanda <3