måndag och tisdag .

 
när jag kom hem från vfun i måndags gjorde jag och killarna en trolldeg-playdo, en gul.. super fin blev den :) och pälorna som jag köpte på gekås kom till användning.. De är som sagt lite klurigt så man får ta lite paus ;)
 
 
Idag tisdag, en ledsen kille som inte ville till förskolan. Vet inte om de handlade om att dem skulle få äta frukost där och att det blev jobbigt för att de är på en annan avdelning och med alla barn från alla 3 avdelningar + ingen av "original" fröknarna.
mitt hjärta var krossat när jag lämnade dem!
 
idag på min vfu har vi vart i skogen i två timmar :) super mysigt! Och resten av dagen har gått bra, trött! Inte van att gå upp så tidigt och hela den processen!
 
möttes iaf av en glad kille som sprang emot mig <3 
middag, lek och ute lek och sedan somnade grabbarna efter många om och men.
 
nu ska jag också sova, har ont/knip/smärta i magenoch har haft de sen igår.. Finner inga "fel" utan har bara ont!