snö och sol .


vaknade upp till strålande sol och massa snö, härlig känsla!
efter frukost blev de lite lek ute :)
jag slängde ihop en snögubbe.. som ganska snabbt blev ett offer för Alfons och Pelle.

sen åt vi lite lunch och gjorde oss redo för stan. En sväng till Cubus och Stadium.. Sen åkte vi vidare till Momma och Moffa.
lite fika innan jag Isa och AnnaKlara åkte till Fristilen (Isa och AnnaKlaras gym).. Där vi körde ett spinningpass med instruktör och skänkte pengar till barncancerfonden.
när vi var klar kom C och Urban och körde ett pass dom med + skänkte pengar.
sen blev det tacos och earth-hour.. En super mysig dag och kväll. Nu ska jag sova i hopp om att vakna utan träningsvärk.
#1 - - Bisse:

Åh vad härligt ni verkar ha de och vad glad jag är att du bloggar om de så jag har något att göra på nätterna ;) saknar er! Puss