härliga måndag med sol och grillad korv .


idag efter frukost och ja allt det där som man ska göra efter frukosten.. Klä på kläder, borsta tänderna och på fler än sig själv.. Men lite utbrott och krångel. När de är klart, fick jag sminkat till mig och C packade väskan.. Ja de tar sin tid, typ tre timmar ;)
sen var vi iväg!

Vi mötte upp mamma, Momma, Moffa och UrbanF (morbror) i badhusparken.. Strålande sol! Vi satte oss på isen i solstolar (som redan fanns där).. Efter  stund börja vi grilla korv.. Hur gott som helst!

en super härlig dag på isen! Ja de blev lite lek och stoj också.
AnnaKlara kom ner när hon slutat.. Och Isa mötte upp oss på stan på hennes rast. Men de var en kort rast så hon fick gå tillbaka.. Men vi hälsade på henne på jobbet :)

sen åkte vi till Momma och Moffa.. Och när Isa och Jakob slutat åkte vi hem till Espnäs.
Falukorv och stuvade makaroner till middag.. Yammi!
en lugn kväll annars.. C var och tränade med Jakob i Brunflo.

Jo innan jag ska snarka ikapp mina killar får jag visa mitt fynd från här om dagen.
Tränings-T-shirt 50:- (ord.99) träningsbyxor 100:- (ord.299).. Stadium fyllde år så dom hade lite nedsatta varor.
Försöker peppa mig själv att börja röra på mig ;) Dock har inte de hjälpt ännu ;)
God natt