kanon onsdag .


åh idag vaknade jag utan den där huvudvärken.. Lite yrsel men de var lugnt.
Efter frukosten gjorde vi oss i ordning.. Vi hoppade in i bilen.. En loppis påväg till stan..
Gjorde ett ärende, apoteket.. Eller två ärenden.. Holger fick sig ett par gummistövlar med.. och sen gick Isa till jobbet. 

där efter mötte vi upp Malin och Emil.. Hungriga och kaffesugna sökte vi oss till Wayne's Coffee.. 

sen blev de en tripp på stan.. mysig och lugnt!

väl hemma sedan.. Hjälpte jag min lillebror att stor städa hans rum.. Mycket fint, i morgon ska vi möblera om :) Hahaha!!!

vi var även ute en sväng innan de blev mat :) Alfons försöker förklara för Holger att man inte får gå på vägen själv, att man inte får äta stenar och att man inte får röra brännässlor.. De är så mysigt att se på!

Efter maten tog vi oss en sväng ner till sjön, jag mamma Alfons Jakob och hundarna!

Jakob fiskade lite.. Jag fick testa, fick en gren på kroken.. Blev lite rädd faktiskt!

smultron och glass till efterrätt.. Hur gott som helst!
sen har vi myst i soffan och kollat film.. Hoppas jag somnar snabbt ikväll..  :)
Godnatt