fredag och ändrade planer .


fredag och vi hade planerat besök av min faster och kusiner samt deras barn :)
Men snö-kaoset och hala vägar stoppade detta besök.
Alfons blev arg han hade sätt fram emot detta besök, :)
Smsade då Pernilla för att se om dom var lediga och vi hade tur för de var dom. Alfons blev snabbt på bättre humör och som att denna dag inte kunde bli bättre tog vi bussen ut till Bua.. Överlycklig kille!
Supermorsan och super barnen, sprang till bussen för att slippa vänta en timme, gjorde mig/oss klara otroligt snabbt! ;) mer lek och bus!

jag är inget fan av att åka buss, chaffören kör alltid för snabbt och bromsar/svänger helt galet = jag har ingen kontroll, livrädd!

Holger somnade gott i vagnen och Alfons små pratade med en dam bredvid oss :)

väl framme i bua, blev de massa bus och lek.. Alfons och Elver är så roliga tillsammans :)
lunch, fika och massa prat.. underbar fredag!
C hämtade upp oss efter han slutat jobbet, väl hemma tog vi oss en promenad till HK sen en sväng in på kvantum.. Väl hemma lagade vi hamburgare och sen blev de godis i soffan!

barnen sover i deras rum och jag och C ska kolla på sex and the city.. Igår kunde jag inte somna och såg hela 8 avsnitt :s

Natti natti