torsdag .


ja nu gick jag och C till sängs, nu.. Och då kan man juh tro att våra barn hållt oss vakna men ack.. Vi fastnade framför programmet Trolljägarna (reprisen) Fruktansvärt, fast bra att de finns.. 

är upprörd.. men hoppas att kunna somna snabbt!

idag har Alfons varit på förskolan och i vanlig ordning åkte jag och Holger hem för att sova en stund.. Natten till idag har vart lika som de övriga.

Liten ledsen kille, men spännande med babblarna!

Han drägglar mängder så kläderna åkte av.. Lunchen hamnade överallt och slutades med ett bad.. Holger blev jätte arg när de var dags att gå upp.

dags att hämta Alfons, vi gick om kvantum och köpte mjölk till pannkakorna.
väl hemma massa mys och vips så var C hemma.
Med pannkakor i magen fick jag sms från Bisse om vi skulle promenera.. Givetvis.. Även denna gång i ljus natur :)

Väl hemma, åkte jag och Alfons till hajen.. Storhandling med Alfons, hur smidigt som helst <3 han är kanon min älskling!

nä måste sova nu, fredag i morgon.. tjohoo!!