onsdag .


i nattens vakna timmar kom jag på att vi glömt gå på Föräldramötet i måndags, alltså!!! mötet skulle handla om det nya systemet logga in/ut barnet på en iPad samt hur man lägger in schemat och ja inte vet jag.. Glömde juh bort de!

och i morse när jag lämnade Alfons hade dom börjat med de nya checka in och ut.. 
jag checkade in honom.. Och till lunchen idag satt jag och fixade/lärde mig.. Huuuuur lätt som helst så himla smidigt, är huuuur positiv som helst till detta system!!

i övrigt har jag och Holger endast sovit idag.. Länge med dessutom, de blir så när man är mer vaken på nätterna!
Snälla bli frisk älskade du

nu ikväll har jag och Pelle gått en promenad, svängde om Kvantum och köpte glass.. Citron sorbe samt saltlakris och snus till C.
Perfekt till mästerkocken och Biggest looser!

får vara vaken ett tag till då Holger är vaken och ledsen!
God natt