hallå onsdag .


en bökig natt.. haft båda små bredvid mig och de blir trångt, ligger på kanten och massa slag och dra i håret :) men ändå så mysigt att ha dom nära.. Snart är dom stora <3
förskola idag för Alfons.. Jag och Holger gick hem och sov.. Åt sen lunch och sen gjorde vi oss redo för mys med Bisse och bäbis :)
Gos, prat, röjande (Holger), kaffe och glass.. Kan inte bli så mycket bättre <3

sen var det dags att hämta min fina Alfons på förskolan.. Åh dom verkar ha så himla roligt om dagarna.
Väl hemma somnade Holger.. Så jag passa på att pyssla lite då Alfons ville vila lite :)
Mitt loppisfynd för 40:- ska bli vitt :)

Jo mitt senaste fynd på Tradera :) Vann bjudgivningen under mitt spinningpass i Ösd ;)

efter maten klädde vi på oss och gick ut, Alfons cykel var lagad och dags för ute premiären :) 
han har cyklat massa inne så nu har vi massa svarta bromssträck på golven.. Försökte tvätta bort de utan resultat, Bisse gav mig tipset att sudda bort de med sudd.. Och vipps de funderade ;).. Jobbigt bara!

nä nu ska jag och C kolla på Johan Falk.. Sen sova!