en regnig men mysig tisdag .


en mysig morgon.. fast med lite fart. När Holger tog sin fm-vila, myste jag och Alfons ner oss i soffan framför filmen Frost.
Holger vaknade och de blev dags för oss alla att hoppa ur pyjamasen :)
Sen fick vi fin besök, Bisse och bäbis kom hit :)
Fullt ös från första stund, att den fina lilla dockan kunde sova i det lilla kaos som mina små killar skapar :)
Kaffe och torra bullar (värme dom för länge i micron) bjöd jag på samt lite vindruvor.. Till slut tog vi oss ut i regnet.. Bisse och bäbis följde med oss till bibblan.. Där lämna vi tillbaka och lånade nytt.
På bibblan skildes vi åt och jag och mina små gick hemåt.

Fast första stoppet blev på TG, Alfons ville ha korv med bröd.. Sen ett stopp på kvantum.. Väl hemma sov mina killar så sött.. Jag sprang upp och hämtade Pelle och tog en till sväng.
(Pelle gillar inte regn, speciellt inte när vi står still för att jag ska ta kort.. Stackarn)

hemma igen blev de mest bus och lek.. När C kom hem åt vi köttbullar, potatis och sås. Sen åkte vi till hajen för att fylla vårt tomma kylskåp + att C var tvungen att köra igenom en biltvätt (suck)

Eh jo vi var in på babyhuset.. Kollade på en "skydds-hjälm" till Holger.. Men den kändes för liten plus att man skulle knyta under hakan (lätt?)
Så vi köpte "sovpuckar" till Holger säng istället :)

nä ska kolla klart på Sunes sommar med C innan vi ska sova :)