onsdag .

när C kom hem halv sex i morse va vi alla vakna.
jag matade Holger och Alfons hade precis vaknat på sitt rum. Men vi alla somnade om väldigt snabbt igen..

Holger sov fortfarande när de va dags för mig att köra Alfons till förskolan så jag lämnade honom hemma med hans sovande pappa.
Och när jag kom hem vaknade han :)
Försökte få honom att somna om efter ett tag men de gick inte :) en klarvaken och glad-gnällig kille.

min förkyldning är bättre.. lagom värk i bihålor, kan lättare andas med näsan men en fruktansvärd huvudvärk! så lite sömn hade inte skadat ;)

har även avkalkat min kaffemaskin då jag tycker att de är mer "kaffe-svag-vatten" som kommer ur den.. Så ska testa den i morgon, hoppas!!!

när C blev utringd vid halv tre idag passade jag och Alfons på att gosa och kolla på Pippi Långstrump!

sen så somnade han på soffan och jag gick ut i köket och lagade mat.
kvällen har gått i en väldans fart, helt plötsligt va klockan åtta och de va dags för "bonde söker fru".
och nu ligger jag och mina små i sängen och kollar på filmen flygplan <3
natti natti