framme i Östersund .

åh så ligger jag och mina killar i sängen i fina gula huset i Espnäs.
Äntligen får vi umgås med fina familjen här uppe. 

bil-resan hit upp gick bra.. Jag började köra, de blev fel två gånger och jag va tvungen att hitta en bra vändning ;)
De höll även på att bli en tredje fel-körning så jag typ i sista sekunden såg skylten "Mora" ;)

i bilen i övrigt gick de bra, lite gråt och lite bråk men mest skratt :)

väl framme åt vi tacos och sen kolla på "så mycket bättre"

nu ska vi sova, natti
Alfons i bilen

Holger fick en åkpåse av hans farmor och farfar, passade perfekt. Vi var valt att ta bort liggdelen och låta Holger sitta i sittdelen.. Först och främst är han nästan för lång för liggdelen och de blir för trångt, sen är han nyfiken och vill se :) 

nä ska sova, som mina killar bredvid gör <3