onsdag, snart sommarlov .

så första lektionen efter den långa VFU;n och den sista innan sommarlovet.. De gick bra och de var kul att träffa och se alla klasskompisar.

efter ca tre timmar seminarium hade vi rast och de blev lunch i solen :)
och sen hade jag och min grupp mentorsträff.. Var mer sugen på att åka hem som de andra :)

direkt efter vi slutat åkte jag och hämtade Alfons. C hade precis kommit hem så vi tog oss en promenad

de är min katt säger Alfons.. Njaaa inte direkt ;)

resten av kvällen har vi ätit mat, C ville slappa i soffan men jag rykte upp honom och vi alla gick upp på vinden för att rota fram bäbis kläder samt spjälsängen.. lika bra att göra saker och ting i ordning.
vi ska även inskaffa en skötväska.

efter att Alfons somnade försökte jag påbörja min panik, mina inlämningar.
till de peppade jag mig själv med en skål glass ;)

nä nu ska jag sova