torsdag, vab, plugg, 3 år .

så då har torsdagen passerat.
andra dagen hemma med Alfons för mig, C va hemma mån-tis.
fortfarande ögoninflammation, min lilla plupp <3
men idag va jag och Alfons och träffade några av mina klasskompisar hos en tjej.. Då vi fick pluggat tills vi va trött i huvudet :) fika och lunch med.
Otroligt glad att de gick bra och att de inte va problem för att jag hade med min bäbis.. Glädje!

jag klarade min matematik tenta, och där fick jag ny kraft till skolan.. Behövde verkligen det!

igår gjorde jag svin goda pannkakor, i klass med min Mommas.. och dom är goda ;)


middagen igår, fisk.. Alfons åt apmycket :)
Alfons nya tröja.



min fina Pelle, 3 år idag. Vi gick till hajen efter maten och köpte en tålig leksak.. Trodde vi.. 45 min och den va sönder. Men de är juh Pelles födelsedag, han får bestämma ;)

nä nu ska jag snarka ikapp med mina killar.
Avslutade bild på min sambo, ;)

jag är svin rolig att bo tillsammans med,
natti