fredag, sol, lek, helgen kan börja .

efter att jag och Alfons fått i oss frukost, och Alfons badat och jag dammsugit m.m.. Fick vi fika gäster :) Pernilla och Elver kom på besök efter deras handling  på hajen :)

vi fikade och pratade även lek. Efter de gick vi ut på lekplatsen i de fina vädret en sväng för mer lek.




vid halv 12 åkte dom hem. Jag och Affi gick in och åt lite lunch, sen ut med Pelle och så Alfons fick sova lunch i vagnen. En tur på stan i de härliga vädret.
Väl hemma efter ca 1 1/2 timme va vi hemma men innan vi gick från stan köpte vi glass och de blev mer lek ute.


men sen fick vi gå in, jag va tvungen att inta liggläge..
Alfons är så snäll så vi låg tillsammans i sängen och kollade på Svampbob fyrkant.. Samt lite bok läsning

tur jag har dig hjärtat 

när C kom hem från jobbet gick vi ut igen, vi cyklade.. Handlade lite :)
Alfons älskar att cykla med mig ;)


väl hemma åt vi mat från Stantons sen mys.. Lets dance, killarna somnade nästan på en gång.. Och jag hade Bisse och Pelle vakna vid min sida :)

nä C har valt att vi ska kolla på Johan Falk (från början).. Ja han är pigg nu efter att ha sovit i ca 2 tim.
natti natti