midsommarafton och dagarna efter det .

 
en lugn dag på bb och lika lugn när vi kom hem till mamma och c/o.
en god middag med världens bästa sällskap <3
 
en lite rädsla att Alfons inte ska gilla sin lillebror har väl funnits
där och hur man ska hantera det isåfall.. än så länge tycker jag
att det funderar bra. på en gång frågade han om han fick bära/hålla
och han säger till när han inte vill längre, bäbisen får många pussar
och kramar av honom varje dag <3
 
 
midsommardagen, var vi tillbaka på sjukhuset för pku-test (heller vad de hette) de gick jätte bra, ja jag satt på en stol en bit ifrån (de där med nålar)
och på måndagen var vi där igen för att se om bäbisen gått upp i vikt, givetvis hade han det lite över 200g på två dagar ;) sköterskan tyckte de var kanon.
nu på måndag ska vi till bvc i Brunflo för nästa kontroll, vi blir så fint mottagna av alla. och dom tycker de är så roligt att vi valt att föda här uppe.
 
sen dess har jag nästan vart inne och legat i sängen, sprängd fyllda bröst (mjölkstockning) och feber.. en smärta jag tycker likas med själva förlossningen.
nu idag börjar jag känna mig som en människa, jag behöver inte ligga i sängen hela dagen. lycka är att ha så många runt omkring mig/oss, kanon hjälp <3
 
 
det jag längtar mest till nu är att bli bra så jag kan spela fotboll och vara ute och leka med Alfons <3