torsdag, tågresa, tena i morgon .

 
i morse var vi upp i tid, min klocka ringde nämligen 4.45
och klockan 5.47 satt jag och Alfons på tåget ner till Göteborg.
 
min lille pluppis var trött, men jag är så stolt och glad att han är så
himla duktig. det är verkligen inte
sista gången jag åker tåg med min prins. vi har så kul ihop, okej
att han var lite trött och grinig men vem hade inte varit de
om man blev uppsläpa så tidigt?
i stockholm mötte min fina kusin Jack upp oss, för hjälp på med väska och vagn till nästa tåg.. snällt va? <3
och de är kul att få träffas lite snabbt och små prata. tåget från Stockholm och Göteborg somnade Alfons 12.15 och sov fortfarande när tåget 14.30 kommer in på stationen i Göteborg.. Då fick jag väcka honom ;) Lagom kramp i kroppen efter att hållt i en liten klump i dom timmarna, men otroligt mysigt <3
 
på stationen.. ja eller in på tåget kom C och hämtade oss, glädje <3
 
i onsdags;
lugn morgon tillsammans med Isa för mig och Alfons.
vi gjorde oss klara så småning om, men ingen stress
 
Isa målade naglarna och givetvis ville Alfons också ha nagellack. Isa dammsög medans jag packade, Alfons hoppade i soffan och var i närheten av Isa hela tiden.
Sen åkte vi in mot stan och bilprovningen skulle hinnas med. Ombesiktning, eftersom att Alfons sov satt jag kvar med honom i bilen. Dock vaknade han på en gång när besiktnings-gubben hoppade in i bilen och drog iväg för att testa bakbromsarna, trodde att jag skulle dö :P
sen körde han in i garaget, pratade med Isa som var där inne.. och helt plötsligt var jag Alfons och bilen i luften..
"Ner, säger Alfons".. "Ehh, ja snart svarar jag" :P Galet.
 
efter lunch och en sväng på stan, åkte vi till momma och moffa. Jakob, Klurr och mamma kom också dit.. Urban kom också men lite senare då han hade varit i Gävle på möte.
Tacos stod på kvällens meny, yammi! Alltid lika mysigt och rolig att vara samlad med allihopa <3
fin bild va? momma och moffa har mycket kort ;)
 
är så otroligt tacksam och glad för denna vecka i Östersund, de betyder så himla mycket för mig att vara tillsammans med dom.
dagarna/veckan innan jag åkte var de tufft här hemma, sjuk och de fysiska övertogs av de psykiska. nu är jag uppladdad med ny glädje.
alla mina fina i världens bästa Östersund, tack <3
 
 
så tenta i morgon, Fröken Skog är inte förberedd.. Överväger om jag ska göra den eller inte..
tjing