torsdag, gnäll, paper och besök hos läkare .

i tisdags kväll sa jag åt mig själv att ringa vårdcentralen men jag gjorde de aldrig.
i morse fick jag gjort de, efter att ha gråtit i en timme innan. Jag vill inte verka gnällig/tyck synd om dig.. Tycker de är sjukt pinsamt.

men en timme efter de samtalet fick jag träffa en läkare. Snabb undersökning, några frågor och han skrev ut penicillin åt mig. Jag undra vad jag kunde ta mot min nästäppa samt hosta, sånt jag kunde använda skrev han upp på en lapp (efter att ha gått iväg och kollat upp vad som va ok att ta).

han ville även ta stick i fingret men han såg väl min blick och frågade om jag kände mig febrig.. Ja de gör jag (för de gjorde jag) men jag förklarade även att jag är nål/sprut rädd, så jag slapp!


vila vila vila, lätt att vila när man har en miljon saker att göra.
fick iaf lämnat in ett arbete, är absolut inte nöjd.

rolig läsning trilla ner i brevinkastet idag